Kurs obejmuje: 10 lekcji w tygodniu, 1 lekcję: 50 minut, maksymalnie 15 uczniów w klasie, długość kursu: 1-11 tygodni, godziny w tygodniu: 8 godzin 20 minut, wiek: 16+.
Ten kurs jest odpowiedni dla studentów, którzy chcą poprawić swoją płynność, słownictwo i wymowę w języku.
Kurs obejmuje: 20 lekcji indywidualnych w tygodniu, poziomy od początkującego do zaawansowanego, długość kursu: dowolny czas trwania, 1 lekcja: 45 minut (w USA i Kanadzie 50 minut), godziny tygodniowo: 15 godzin (w USA i Kanadzie 16 godzin 40 minut), kursy rozpoczynają się w każdy poniedziałek, wiek: 16+.
Indywidualne nauczanie jest najszybszym sposobem nauki języka.
Kurs obejmuje:
• 10 lekcji tygodniowo (2 lekcje dziennie)
• Czas trwania: 10 x 50 minut (8,34 godzin tygodniowo)
• Maksymalnie 15 studentów w grupie
• Poziomy od podstawowego do zaawansowanego
• Długość kursu: 1–11 tygodni
• Konwersacyjny angielski / biznesowy angielski / przygotowanie do egzaminu
• Wiek 16+
Istnieje wiele opcji dla studentów, którzy wolą chodzić na zajęcia popołudniowe. Wszystkie szkoły LSI oferują praktykę płynności.
Treść: wszystkie poziomy mają trwający ośmiotygodniowy program, a postępy są monitorowane w trakcie kursu dzięki cotygodniowym testom postępu i samouczkom.
Poziomy: od poziomu podstawowego do zaawansowanego mamy poziom podstawowy do zaawansowanego.
Treść: na wszystkich poziomach realizowany jest ośmiotygodniowy program, a postępy są monitorowane w trakcie kursu dzięki cotygodniowym testom postępu i samouczkom.
Poziomy: od poziomu podstawowego do zaawansowanego mamy poziom podstawowy do zaawansowanego.
Treść: wszystkie poziomy mają trwający ośmiotygodniowy program, a postępy są monitorowane przez cały kurs za pomocą cotygodniowych testów postępów i samouczków.
Poziomy: od września do czerwca mamy poziomy od podstawowego do zaawansowanego.
Jest to główny kurs języka angielskiego ogólnego w Szkole i obejmuje wszystkie cztery umiejętności językowe: czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie, z równowagą struktury językowej (gramatyka) i praktycznego zastosowania. Jego celem jest zwiększenie pewności ucznia w skutecznym komunikowaniu się w języku angielskim, przy jednoczesnym zapewnieniu, że zajęcia są zabawne i interesujące, a także stymulujące edukację.
Jest to główny kurs języka angielskiego w szkole i obejmuje wszystkie cztery umiejętności językowe: czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie, z zachowaniem równowagi struktury językowej (gramatyki) i praktycznego zastosowania. Ma on na celu zwiększenie zaufania uczącego się do skutecznego komunikowania się w języku angielskim, przy jednoczesnym zapewnieniu, że zajęcia są zabawne i interesujące, a także stymulujące edukację.
Jest to główny kurs języka angielskiego w szkole i obejmuje wszystkie cztery umiejętności językowe: czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie, z zachowaniem równowagi struktury językowej (gramatyki) i praktycznego zastosowania. Ma on na celu zwiększenie zaufania uczącego się do skutecznego komunikowania się w języku angielskim, przy jednoczesnym zapewnieniu, że zajęcia są zabawne i interesujące, a także stymulujące edukację.
Jest to główny ogólny kurs języka angielskiego w szkole, obejmujący wszystkie cztery umiejętności językowe: czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie, z zachowaniem równowagi struktury językowej (gramatyki) i praktycznego wykorzystania. Ma on na celu zwiększenie pewności ucznia w skutecznej komunikacji w języku angielskim, przy jednoczesnym zapewnieniu, że zajęcia są zabawne i interesujące, a także stymulujące edukację.
Poranek jest podzielony na dwie części, a zajęcia zwykle dzieli dwóch nauczycieli. Kurs ma na celu doskonalenie umiejętności uczniów w zakresie dokładnego i płynnego posługiwania się językiem, koncentrując się na umiejętnościach słuchania, czytania, mówienia i pisania.